Mer åpenhet!

Tusen takk for all støtte og hjelp jeg har fått etter at jeg la ut innlegget.... Er jeg verdt noe?
Venner og kjente og folk jeg nesten ikke kjenner har ringt og skrevet til meg. Jeg er bare så uendelig takknemlig for hjelp. Bare det at så mange har skrevet og kommentert, har hjulpet meg til å forstå at jeg har fått meg en knekk, og at jeg nå må hvile. Jeg så det ikke selv. Nå har jeg roet meg ned å aksepterer at jeg ikke klarer så mye akkurat nå. Det viser bare at det hjelper å være åpen, og spør etter hjelp. Jeg vet at jeg aldri ville ha tatt mitt eget liv, for jeg er sterk og jeg er åpen og spør alltid etter hjelp. Men det er dessverre alt for mange der ute som ikke ønsker å leve lenger.....det skremmer meg og jeg blir veldig trist, derfor ønsker jeg å gjøre mitt bidrag med å viste hvor viktig det er med åpenhet! Skal vi redde barna våre, må vi begjynne å snakke, og ta bort tabuet!
Ja til mer åpenhet!

Nina Stråtveit




Kommentarer

Populære innlegg